Ratu Sikumbang-Talambek Pulang

Denger lagu minang yang ini, rasanya beda aja … video klipnya lebih fresh, maksudnya gak sama gitu sama lagu minang kebanyakan. Biasanyakan kalo lagu minang  isinya klo gak orang senyum2 gak jelas sambil melamun, kadang nari2 gak jelas dibelakang penyanyinya, trus ya latarnya pantai padang aja…hehehe…*maaf nih..

Nah pas lihat video klip ini, udah banyak kemajuan….gambarnya pun lebih bagus..,orang nya juga cantik, , bening, make up minimalis, modern…. Selain Ratu Sikumbang, Ria Amelia sebelumnya juga udah bikin video klip yang bagus kayak gini…

“Pek lah, badendang wak stek ha…lagu nyo yo agak sadiah stek..mudah-mudahan nan di rantau indak lupo untuak pulang kampuang yoooo…… co inok2an lagu iko…”

 

Talambek Pulang

Yo mandeh, antah jo apo denai baleh
Kami barampek mandeh gadangkan
Jo saba hati mandeh adokan
Bareh sagantang nan ka batanakkan
Upah manuai manumbuak padi urang

Lah tibo, masonyo denai pulang ka kampuang
Japuik mandeh den baok tabang
Paubek sakik salamoko
Kini tibo masonyo kami sanangkan
Pambangkik lukah salamoko nan tabanam

Liku baliku jalan kabaruah
Sinan marantak si kudo bendi
Janjang patah pintu lah rubuah
Den imbau mandeh indak babunyi

 

 

8 thoughts on “Ratu Sikumbang-Talambek Pulang

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s